Sidor

torsdag 30 december 2010

LIVSVIKTIGT!


Snart ska jag ta ett stort steg i livet, jag ska ta ett steg från år 2010 till 2011. Det jag vill minnas av det här året är alla nära och kära vänner. Jag ska nämna några stycket som har ändrat mycket av mig.
Först ska jag börja med Andrea, Frida och Fanny. Er kommer jag alltid att minnas. Jag kommer alltid älska er mycket för det ni har gjort. Jag ska göra allt för er och om ni ber mig om nått så ska jag ge er det. Utan er skulle jag aldrig kunnat komma dit jag är i dag. ÄLSKAR ER( och det menar jag).
Amanda och Gabrielle är två personer som jag skrattat mycket med, jag kommer även att skratta mer med dem. Jag har många roliga minnen med dem. Dom kommer jag nog ha i hela mitt liv och jag längtar tills vi blir gamla och sitter och skrattar åt saker vi har gjort när vi var unga. Jag har lärt mig mycket av de två och ni håller mitt mod uppe. NI FINNS I MIT HJÄRTA
Jag vill ta upp en person som jag inte har träffat i år men jag har pratat med henne mycket, och jag har träffat henne tidigare år. Hon heter Viktoria. Vi säger allt till varandra, och jag är glad över att vi har lyckats hålla kontakten även fast vi träffas en gång om året. JAG KOMMER ALLTID LITA PÅ DIG.
Det finns även tre personer jag vill ta upp som jag har träffat i år. Den första jag träffa i år var Annika. Hon är en ny vän som kanske bor 3-4 mil från mig, men ändå så är hon runt hörnet. När jag träffar henne kan jag koppla bort mitt vanliga liv och vara i en annan värld. Den andra personen träffade i år är en kille som bor i Såtteland(Småland). Han heter Oskar och är en snäll person och jag hoppas att vi kommer att hålla kontakten och få en fin vänskap. Den sista personen är en person som är duktig på musik. Han heter Janne(eller kallas Janne). Janne är min musik lärare, och jag är väldigt glad över att jag har fått en så bra musiklärare. Han väckte musiken i mig som vår förra musiklärare vaggade till söms. Det ska bli tråkigt när jag går ut nian och ska säga farväl.
Det finns många andra personer i mitt hjärta. T.ex. mamma, pappa, och tro det eller ej min bror(hihi), och så klart även resten av släkten. Jag är också glad över alla andra vänner jag har.
Jag vill tacka alla för det här året så ses vi nästa år. Varje liten sak ni gör för mig gör mig starkare. Varje litet snällt ord får mig att må bättre. Jag hoppas att ni tycker om mig, och kommer minnas mig. JAG ÄLSKAR ER ALLA OCH JAG KOMMER MINNAS ALLT NI HAR GJORT FÖR MIG. PUSS OCH KRAM/HANNA SÖDERBLOM.

3 kommentarer:

  1. MEN FINA FINA FINA HANNA! JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ (och det menar jag!!), utan dig hade jag aldrig kommit dit jag är idag heller, fina du.

    SvaraRadera
  2. HANNA SLUTA JAG BLIR JU TÅRÖGD. Älskar dej otroligt mycket och kommer göra det livet ut. Vet liksom inte vad jag ska säga.

    SvaraRadera
  3. Fint skrivet av en lika fin tjej! Du förtjänar allt i världen hanna, inte minst ett nytt, underbart år! Älskar dig (och flickan som skrev kommentaren ovan) :D

    SvaraRadera