Sidor

torsdag 16 december 2010

Så bra...


HEj!
Jag har nyss kommit hemm från skolan och det är en lärare/fritidsledare som har gått mig på nerverna. Jag tycker synd om Janne som jobbar över(antar/tror jag), är stressad och försöker få ihop något bra till i morgon. Så jag tycker att vi skulle kunna vara snälla åh hjälpa till i morgon med att plocka i hop så att Janne kan få sluta tidigare. Föresten så låter vi häller inge bra. Min gitarr låter inte och min blåsa kommer nog inte bli bra till i morgon..
Så jag är bara sur just nu. FAN TA DIG SEBASTIAN!! Aja medan vi satt och väntade på att vi skulle spela kom vi på vad vi ska spela på skolavslutningen i 9:an. HAHA AS KUL, men vi skojade bara ;) tror jag...
I morgon gäller det, jag hoppas verkligen att det blir bra.
HEj SVEjs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar