Sidor

lördag 25 december 2010

God fortsättning.


HEj!
Jag har haft en underbar julafton och juldag. Det ska även fortsätta, för i morgon(Anandagjul) ska jag hänga med pappa och Sebastian till Haninge motorklubb.(Ska bli jätte kul att se de som kör där igen.) Där ska vi se på tomte loppet, på cross eller enduro, det vet jag inte. Tyvär åker pappa hem sen. På eftermiddagen ska jag träffa Amanda, och hon ska sova hos mig.
Nästa vecka är också ganska fullbokad.
Måndag: Stan med Frida(mellandags rea)
Tisdag: Vet ej än, kanske vara med Sara, Amanda eller mamma.
Onsdag: Ska nog gå på bio med Amanda.
Torsdag: Vet ej än, kanske vara med Sara, Amanda eller mamma.
Fredag: NYÅRSAFTON
Lördag: Smälta in det nya året, ska se på film med mamma.
Söndag: Vet ej än.
HEj SVEjs!
P.S. Jag kommer med mina julklappar sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar