Sidor

tisdag 14 juni 2011

So all I need is a time machine

Lojjan och Niklas
Hanna till vänster.
Jossan
Lojjan och Bea med Kina.
Bea sjunger
Tog denna bild för att man ser mig lite bakom tjejorna.
Hanna och Lojjan med Kina.
(Fotona har jag tagit från facebook för jag har inga egna bilder ;) )

HEj!
I dag har det varit skolavslutning och konstigt nog är jag inte så pepp på sommarlov. Jag vet inte varför men det kan ju vara för att jag kommer sakna vissa nior som inte kommer gå med oss i skolan längre. Bea sjöng på skolavslutningen och hon var fantastisk!
Jag skulle vilja åka tillbaka i tiden och göra om den här terminen för det är den bästa jag har haft i mitt liv. och en sak som gör det ännu sorgligare är att jag börjar tänka på nästa år när vi ska gå ut nian. (Snyft*) oj vad jag kommer sakna vissa!
En sak som jag har bestämt mig för är att mitt sommarlov ska gå på ett tema och det är: Musik.
Mycket mycket musik ska det bli!
HEj SVEjs!
Tack för i år era små nior, vi ses säkert i sommar ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar