Sidor

måndag 27 juni 2011

Sista stunden.

Min långboard.
Fille i väntan på mat.
HEj!
I dag har jag åkt från Besagöl i Småland till Ingarö vid Stockholm. Men innan vi började åka uppåt till Stockholm åkte vi till Kosta outlet, och dit hängde även Karolina med. Jag köpte ett par skor som har glansen som ett par kalas skor och formen som ett par bondskor. De är jätte snygga, tycker jag i alla fall. Jag sa till Fanny att jag skulle lägga upp en bild här på bloggen på dem men det orkar jag inte i kväll.
När vi var klara i Kosta så sa vi hej då till Karolina, och jag Sebastian och pappa for uppåt i Sverige med riktlinjen till Stockholm. I bilen lyssnade vi bland annat på Manu Chao en av de bästa att lyssna på på sommaren.
När jag kom fram till Ingarö sa jag hej då till pappa och hej till mamma. Sedan satte jag mig på Frejan och Kajsa på Tindra och vi red ut en runda på de "små" hästarna. Jätte mysig tur.
Nu är jag trött och ska börja på min Harry Potter bok numer 4. Den flammande bägaren.
Och snacka om att jag längtar efter att se premieren av sista Harry Potter filmen.
HEj SVEjs!

1 kommentar:

  1. Bajs att du har en longboaaard, jag måste få pröva den typ snaaart!

    SvaraRadera