Sidor

lördag 25 juni 2011

Något som kallas midsommarafton?!


HEj!
I går hade jag en underbar dag med sol och god mat. Jag har ätit tonvis med jurdgubbar och det ska jag fortsätta med i sommar. Fast jag har faktiskt haft lite otur för när min dröm slår ut på Ingarö är jag i Småland. *STOR SNYFTANDE SUCK!
Jag har ägnat mig åt Harry Potter och väldigt mycket, jag har fått hejdat mig lite i läsningen så att jag inte läser ut min bok innan jag kommer hem för då har jag ju inget att läsa här. ;)
P.S. Fanny, visst är HIMYM och Harry Potter bäst! Fast Harry Potter är lite bättre. Och vad är egentligen det där Pottermore? Det ända jag vet är att jag ska va med när det kommer i Oktober ^^

1 kommentar:

  1. ALLTSÅ BÅDA ÄR SÅÅÅ BRRAAA!!!! min sommar består typ av att titta på HIMYM eller Harry Potter och drömma om RON<3<3<3

    SvaraRadera