Sidor

tisdag 17 januari 2012

Over, Over, Over and OVER



Jag har målat mina naglar blod röda och lyssnat på nya låtar(nya för mig) medan jag har gjort min hemkunskaps uppgift(hem prov). Det går framåt, men nu känner jag mig trött och vill läsa Harry Potter och Halvblodsprinsen. Dagen har för övrigt varit bra, förutom att Frida var frånvarande och låg hemma och säkert tittade på film och bara slappade(hon var sjuk) så var dagen helt good, vi dansade på idrotten, engelskan var slapp, och NOn rolig men lite stressig med ett läxförhör i början av lektionen! Jag och Andrea har även kämpat med att kunna få in pengar till Paris-resan. Jag börjar bli trött på att det bara är vi två som tar ansvaret och gör det mesta. Men vi vill ju dock och åka till Paris, så mödan är värd om vi kommer iväg och får sätta os på flygplanet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar