Sidor

lördag 17 september 2011

THE ARK





Nu har jag varit på The Ark's sista live spelning(eller det hoppas jag inte är den sista). Den var UNDERBART BRA!!! Jag var där med Frida och jag tror hon också tycker det var super bra.
Publiken har ylat som vargar, sjungit mot himlen så att all rädsla försvann. Vi har snyftat till fina tal, sjungit av stämbanden och skrikit oss döva. Jag ska ta med mig de här ögonblicken tills jag dör och till nästa element. Jag ska kalla på deras musik i de stunder då jag vill att dagen, kvällen och natten ska ta slut. Jag ska ta emot deras testamente till publiken och fortsätt lyssna på det. Jag är en del av The Ark och jag har fått en start av dem och ska fortsätt deras väg. Jag kommer alltid att ha dem i mitt hjärta och kommer komma ihåg denna kväll som en av de bästa och sjunga och dansa till låtarna i evigheter. VI ÄR THE ARK. I LOVE YOU THE ARK!!
De härliga låtarna från dagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar