Sidor

lördag 21 maj 2011

So all I need is a time machine


HEj!
Jag tog en insatts och kvällen slutade lyckligt. jag och Fanny är sams och det är klart jag älskar dig som min vän Fanny! <3
Jag åkte till Säkert! med Frida. Det var kanske inte världens drag. men det var jätte mysigt och i slutet när de spelade Vi Kommer Att Dö Samtidigt var jätte kul. Så jag och Frida rätte upp oss sen och hade en mysig promenad till slussen. Då vi sjöng på Vi Kommer Att Dö Samtidigt. På bussen lyssnade vi på Kent och deras fina texter.
Föresten så såg vi Johan Palm på Gröna Lund. Awesome!
Om detta är den sista kvällen i mitt liv i tanke på morgon dagen(som jag inte tror kommer att hända) så tycker jag att jag har avslutat den perfekt, en mysig kväll i stan!
HEj SVEjs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar