Sidor

tisdag 1 februari 2011

HELT!


HEj!
Hahaha, jag ska bara säga att jag har haft en helt knasig men rolig dag! det började med en kaffedrikande musiklärare som hade druckit lite för mycket kaffe.(ja ni förstår hur man blir då) haha, och sen på mentorstiden hade vi jätte kul(vi tjejer), och på bilden blev alla lite halvgalna när vi skulle göra rutöverföring. MEN det bästa kom i slutet av dan när vi hade slutat. HAHAHA jag skrattar fortfarande för det som hände. men jag vet inte om jag ska skriva om det, men ni som var med vet vad som hände. och när vi satt där och skrattade och tillslut hade lugnat oss kom vår kaffedrikande musiklärare och så satte vi igång att skratta ännu mer. fast Janne fattade inte vad vi skrattade åt. det roligaste är att jag fortfarande sitter och småskrattar åt det. HAHAHA jag säger bara OMG!
HAHAhaha
HEj SVEjs!

1 kommentar: