Sidor

torsdag 4 november 2010

SÅ SMÅ SMÅLAND

HEj!
Jag sitter nu hos Jennie och har precis ridit. Det är det min dag går ut på under höstlovet. Jag går upp äterfrukost sätter mig vid tvn, läser i min bok eller gör lite läxa i mellan åt. Sen äter jag lunch. Byter om och cyklar till stallet. Där tar vi in hästarna och borstar, rider, och släpper ut dom. Pappa hemtar mig vi åker hem. Jag duschar, sen lagar vi mat(oftast jag och pappa). Vi äter och sätter mig sen vid tvn. Framåt kvällen kanske det är en bra film, och då tittar vi på den. Jag går och lägger mig, läser lite och sen somnar.
Där är en dag som följer alla andra dagar. Det är kul men snar ska vi faktiskt slå på stort och åka och bovla. KUL VA? :D Jag älskar att bovla. Men nu ska jag nog sluta skriva för ni har nog tröttnat på att läsa om mitt höstlov. SES
HEj SVEjs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar