Sidor

måndag 18 oktober 2010

Det är så mycket bättre!

En sak som skulle vara så mycket bättre är om vi skulle kunna träffas. Åka till varandra. Du skulle kunna komma hit och jag till dig, och du skulle kunna hänga med till pappa någon gång. Vad som helst bara vi träffas någon gång.
Jag pratar om Viktoria. Min snälla och gulliga vän Viktoria. Vi träffades för många år sen på ett ridläger. Vi håller kontakten med hjälp av msn. Varje år brukar vi åka på ridläger tillsammans. Hon är en glad person som bryr sig om andra. En person som man fastnar vid lätt. Henne kan jag berätta allt för, men om vi kunde träffas oftare skulle jag berätta ännu mer. Hon bor i Surahammar och har en syster. Hon har en pojkvän som bor i Uppsala
PUSS VIKTORIA
Vickan och Jonathan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar