Sidor

tisdag 27 juli 2010

Nella och P.S.

HEj!
Jag sitter just nu på crossbanan i Nybro. I söndags fick jag se hästarna för första gången. ;)
Det var kul. Dom var inte ponnysar men dom var häller inte stor hästar. Utan alldeles lagoma. :D
INFO:
Ena är en fux/ljus brun med kort man. Han kallas för P.S. Han är 6 år. Bra i formen och lätt arbetad gämfört med ridskole-hästarna på Siggesta. Lite skumpig i traven men helt OK att sitta ner på.
Den andra är mörk brun med lång man. Hon kallas för Nella. Hon är 7 år. Jätte bra i formen och väldigt lätt att rida på. Lite svår galopp, den är inte så bra men helt OK.
Se där är lite info. Men jag rider med henne som har hästarna( Jennie ). Så jag tror inte att någon kan komma och rida på dom med mig. Men vi får se...
HEJ DÅ ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar